Are you a Maddefucker?

Då var de namnet bytt och klart. Superträäävligt ! Jag och min E har haft ett långt samtal ang ett visst ämne och ah, undra hur vi skall få reda på detta hjärtat? Vad skall vi göra? =( Jag blir galen som skogsturken snart^^ Haha, de lät sköjj! Okej, inte SÅ galen men galen nog kan man ju lugnt säga. Så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!! Hjälp oss ='''O

Jajja. Tråkigt att du inte kom in, jag som väntat i timmar på dig, men som sagt... Man kan inte få allting.. Dock sågs vi ju inte idag pga en sak och nu väljer du en annan sak före . Detta gillar jag inte. Men jag får inte annat än acceptera. Jajja. Nu skall jag faktiskt glo Fråga Olle om en stund, tvi fick du!

Nu slutar jag blogga för stunden. Fars gubben kom hem för en stund sedan och vill arbeta lite med datorn, och självklart låter jag han ha datorn, så snäller är jag^^ Ha de bra alla cpbarn!

Elly abdikerar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0