Äntligeeen

Har jag fått min medicin så nu jävlar skall jag bli frisk ! Annars kommer jag allt bli surer^^
Hursomhelst!

Jag åkte inte intill Borås idag för att jag är alldeless för trött och jag har ont >.< Så träffa A får allt bli imorgon istället =) Längtar redan!!! (!!!) ^^ Har lyssnar på Slipknot - Snuff, nästan hela dagen sen jag vaknade, så vacker. HUHU <3
Sitter och deppar lite med godis och medicin^^ Höhö, iochförsig är godis som medicin men dock hjälper inte den för min urinvägsinfektion^^ Men iallafall .

Har väl inget mer direkt att skriva mer än att jag längtar till fredag ! =D "Outgång"^^ Rockbaren, kom dit! ;) Kilar nu... Ha de fett alla ädelostar =P

Elly abdikerar ;)

Lätt det bästa kortet på Lillen någonsin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0