<3

Då var man strax redo för avgång till Borås för att möta älskling en stund. Jag hade tänkt mig gå till HM en snabbis och köpa underkläder för de behövs^^ Verkligen om man säger så . Sen myser vi väl mest =) Måste ju säga grattis också till A som var jätteduktig igår som både fick lödcet. och jobb! Så nu när min älskling går ut skolan så kan vi äntligen skaffa lägenhet, tackochlov står jag redan i kö i Borås för lägenheter =) Så detta kommer nog gå snabbt och brao, vi hoppas på det iallafall !

Nej nu måste jag snabba mig här va. Skall platta håret och lägga i en klic mousse(?) =P
Kommer hem senare ikväll någongång =)
Ha det bra alla !

Glöm inte våran sexblogg ;)

Elly abdikerar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0