Tisdag dåra

Andra arbetsdagen avklarat och fick ringa mina första samtal ut i landet. Gick väl hyvsat :P Fick sålt 2 st iallafall (A) Känner mig lite stolt, höhö.
Annars så kom jag hem för ca 1 h sedan strax och har inte gjort någonting direkt, satte mig vid datorn för at kika här lite, sen då sitter jag och käkar nu med ;P Resterna från lunchen ^^ MÖMSIGT VA? ;)

Om en stund skall jag glo tvn :) Den rätte för Rosing och efter det Andra Avenyn ;D. Sen skall jag ringa till älskling också, en viktig punkt :P PLUS att lite senare när papi kommer hem skall jag få en överraskning sa han (A). ME WANT ;) Höhöhö...

Hoppas på att jag kan låna 350 kr av någon snart, måste verkligen köpa biljetten till Soulfly snarast alltså :O :D Man kan ju inte missa Max Cavalera alltså ;).
NU kommer papi och nu får jag min överraskning. Kilar nudå ;)

Elly abdikerar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0