Spindel, dubbelfödelsedag och systemet!

Igår var jag på AF och skrev in mig. YEEYY! Äntligen kan man ju lugnt säga, hahah. Annars igår så åkte jag in till Göteborg vid 16 tiden för att jag skulle träffa Louise :) Det var ju trottsallt över ett år sedan vi sågs sist och första gången ^^ Kön till Marilyn Manson utanför Skandinavium, 2007 ^^,

Hursomhelst!
Träffades på centralen, och hennes grabbvän (Robert?) :P Gick runt lite och sen drog vi hem till snyggingen själv ;) Var där till 21.30 typ :) Sen drog jag och Robert(?) ner till spårvagnen för att åka till centralen då :) Pratade aktivt hela vägen från ytterdörren hos Louise till min buss ;) En kul sak!
Eftersom det var första gången vi träffades så pratade vi lite om att vi båda fyller 20 snart. BÅDA fyller år på samma dag. DVS 12 APRIL :D Hur coolt är inte det då? :P Urballt! Hahaha :D

Nog om det.
Nog när vi väl hade kommit hem till Louise, så presenterade hon oss, mig för hennes nyaste "husdjur" vilket var en spindel och jag TÅL inte spindlar. OGILLAR dom vääääääldigt mycket kan man ju lugnt säga ^^ Usch, att man kan ha dom som husdjur. Det förstår jag verkligen inte alltså :O Det går inte ihop i mitt huvud hur man kan ha ett sådant äckligt djur som HUSDJUR :| Hahah. En tarrantella (eller hur den stavas), men jag ogillade den stort och höll både mig och såg till att DEN var på avstånd då hon höll den ^^ Vi spelade playstation också :D Fighting spel, typ som SoulCalibur (eller hur det stavas). Och må jag säga det själv (H), för att det var ett förstagångsspelande med just Det spelet var jag duktigast (enligt mig). Hahaha :D Hade en skittrevlig seneftermiddag/kväll hos henne med Louise och Robet (?) :)

Bestämde att vi skulle försöka dra ut den 11 A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0