Smärtan växer allt mer & mer

Jag vet seriöst inte vad jag gör mer, vad jag än gör eller försöker räcker det aldrig till tydligen . Jag blir så jävla less på detta så det inte är sant. Jag vill bara komma bort härifrån. Kanske fixa pass så snart som möjligt? Inte använda någonting av dom pengarna jag fick idag och lägga undan allting? Lägga undan allt för nästa månad också? Så kan man sticka sedan ett tag, och bara vara för sig själv. Tänka ut hur man vill ha det .. Låter som en bra ide Madde!

Jag orkar seriöst inte ha det såhär mer ,och om jag stannar kvar kommer allt vara precis lika illa så varför inte chansa och kolla om det blir bättre? Kan ju inte direkt bli sämre iallafall .Lika bra att dra iväg två veckor för sig själv isånnafall. Slippa allt och alla . Hade nog varit det jag behöver. Jag, sol och värme. Kanske kan försöka få med mig en godvän också? Så man inte är allt för ensam ? Detta låter som en toppen ide Madde! Ja, verkligen . Måste unna mig något gott. Det är dax för de . Jag mår inte bra. Ingen verkar förstå ändå, och jag har inte bett någon förstå heller. Ingen som riktigt bryr sig heller, alla är för upptagna med sitt , och jag är en människa som försöker bry mig, försöker finnas till . Det finns faktiskt en som gör det hela tiden. Och jag är jätteglad att jag har dig skall du veta <3

Alla som säger att dom bryr sig, VISST . Släng er i väggen. Jag är trött på skitsnack. En riktigvän finns alltid där, "no matter what" faktiskt ! Så som jag själv känner det, gör faktiskt bara du det av alla jag trodde var riktiga. Men som sagt. Inte ens du, inte ens du :( Jag blir mer och mer ledsen för varje dag som går. Smärtan riktigt äter upp allting inom mig nu, det gör ont . Jag är less på allt nu faktiskt....

Elly abdikerar med gråten i halsen!

Kommentarer
Postat av: Janna

du får komma till mig om du vill i två veckor

det kanske inte e så varmt men du ahr ju mig (A) <3

2009-03-31 @ 10:38:20
URL: http://jannaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0