Kära du

När blir du frisk?
När skall du lägga av?

Kommer du någonsin bli som förr? Jag hoppas att det kommer bli bra.Det har varit så stelt och dåligt inom familjen sålänge. Jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas verkligen att du bli frisk från din sjukdom så snart du bara kan! Jag saknar ditt gamla jag. Du har blivit så egocentrisk. Det är hemskt att se hur dåligt du mår, och att man bara kan stå vid sidan av och bara se på när allting sker. Tur att du är på sjukhuset men vad hjälper det? Du har varit på sjukhuset sedan några dagar efter julafton. Undra om du kommer att klara dig igenom detta helvete du hamnat i eller om du en dag, försvunnit i tomma intet och gått bort? Den tanken skrämmer mig varje dag. Att du en dag inte kommer finnas mer. Dina barn och din man behöver dig. Vi i familjen behöver dig. Du är min syster. MIN syster. Kom hem nu :(

Snälla syster. Ge dig själv en chans och låt oss i familjen, och tillåt all hjälp du får av alla. Vi vill ju dig inget ont, har du inte förstått det? Vi vill ju bara hjälpa dig såklart.

Jag älskar dig syster <3
Tänker på dig..

Kommentarer
Postat av: - H*

- jag hoppas allt löser sig jag med.

2009-03-18 @ 20:46:59
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: veronica

Massa tankar går till dig =)

2009-03-18 @ 20:48:34
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Hoppas de löser sig!



Släng gärna in en fråga hos mig, har frågastund tills imorgon. :)



Kram

2009-03-18 @ 20:59:11
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0