Igår var det

En väldigt trevlig heldag tillsammans med Andreas :) Vaknade vid 10, gick upp och åt frukost. Fixade iordning oss. Var klara vid 12:30 ca och lånade pappas bil och drog till Onsala :) Jättemysigt. Åkte ner till Gottskär och gick omkring där. Skitmysigt verkligen! :) Mysigaste vi gjort på länge älskling <3 Efter det åkte vi vidare till Rydet, stod utanför mitt gamla hus och visade och pratade för Andreas lite saker. Hihi, fick lite tårar där va :( Vadå att man saknar det hur mycket som helst alltså! :( Jajja!
Sen åkte vi till Kungsmässan och gick runt lite, kollade i lite affärer, kollade i Hebergs guld efter förlovningsringar men mja, hittade väl inget direkt som vi fastnade för, så vi satte oss lite och pratade :) Sen blev vi jättehungriga och tänkte käka, men visste inte vart, så det blev vårt favoritställe, eller älsklingens favoritställe på Kungsmässan, Buffé :P Firade med att käka ute för att fira våran 9 månaders dag :) Jag älskar dig Andreas!!! <3 <3 <3

Efter drygt 40 minuter så gick vi till Kungsgodis och köpte lite godis (A), höhöhö. Sen gick vi till bilen och åkte hemåt igen :) Halvvägs hem så ringde vi till Carlos för att kolla om vi skulle åka till Borås och hälsa på han och han sa ja. När vi kom hem runt 18:30 så satte vi igång en stund innan vi skulle åka med tåget till Borås att spela badminton en stund :D Gick la hyvsat dåva :P Sen tog vi fram dart och spelade. Skitkul :D Vi körde klockan ^^
Sen var vi tvugna att avsluta för tillfället för att vi skulle hinna ner till tåget. Satt och tog kort eller Andreas gjorde :P På mig, och lite annat ^^ Väl framme gick vi hem till Carlos. Kom hit, och bestämde oss för att gå ner till Hemmakväll för att hyra en film, men ångrade oss och drog till Mc Donalds för att snacka där lite :) Åt glass med colasås med Andreas och Carlos åt Big Mac :D Tjötade ett tag och sen gick vi ut lite innan jag och älskling skulle med tåget hem till mig igen och mysa :P

En förjävla kul sak som hände när vi kommit till Kinna för att gå hemåt. Lite längre fram på vägen där vi gick såg Andreas blinkande lampor som varnade för gropar därframme. När vi väl var breve så sa han; skall jag ta den? :PJag; haha, gör du det :P Så skruvade han loss en blinkande varningslampa som blinkat hela natten här hos mig och det gör den ännu :P Hahahahah. Väggrop i mitt rum, SCHEEELVKLAAAART ;)

Så älskling gick till bussen vid 09:00 imorse, och jag halvsov vidare :) Och nej älskling. Jag HAR inte kollar tvn. Känner mig jätteduktig. Moahaha :D
Älskling och jag bestämde även en annan sak i helgen, men de tänker jag Verkligen INTE skriva här. Ni får fråga Om ni undrar :D hahaha ^^
Nu får jag la ta och chatta vidare här ;) Tjada!

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0