Första dagen avklarad.

Då var första arbetsdagens någonsin avklarad.

Okej, kanske inte en riktig arbetsdag, men vi hade utbildningsdag och det kommer vi ha imorgon också. Iallafall vad jag vet om :) Så nu är man anställd på företaget Carana AB i Mölndal ^^. Så nu jävlar skall jag ringa runt och sälja, så om jag ringer till dig så tycker jag att du skall säga ja (A) haha.
Jag jobbar 5 dagar i veckan, mån-fredag 09,00 - 17,00. Kommer nog bli väldigt tufft i början när man inte, eller inte direkt jag är van vid att gå upp så tidigt eller lägga mig så tidigt, men detta skall nog bli kanonbra och LÖN :D Idag hade vi ju utbildningsdag och den började kl 10,00 och avslutades 12,00. Imorgon jobbar jag (utbildningsdag igen.) 10,00 till kl 17,00. Så det blir att ta med sig lunch för att ätas där ^^

Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Vart på jobbet, kommit hem vid 14.30, fyllde i en massa uppgifter om att få lite soc hjälp nu dom två månaderna framåt eftersom jag inte får min lön förens om 2 månader, dvs, slutet av April och så har jag satt mig själv i bostadskö här i Mark. Skall nog sätta mig i bostadskö i Borås också. Det hade verkligen varit så himla kul att kunna få en billig och bra lägenhet snart också. Alldeless perfekt verkligen !

Annars i helgen så har jag varit med Andreas. Myst, kollat filmer i mängder (mer än vanligt ^^) och promenerat :) Har kollat på; Yes man, Step brothers, halva Fight club och Third13 ghost.

Yes man; 3/5
Step brothers; 4/5
Fight club; 2/5
&
Third13 ghost; 2/5

Det var MIN alldeless egna lista där jag satte lite betyg på dom, dock orkade jag inte se klart på Fight club, men den får jag la se klart innan helgen ^^ Och så skall jag se Australia lite senare ikväll tror jag :)
Men hursomhelst.
Dagen idag har varit väldigt bra, lugn än så länge och det var bara bra :) Mina arbetsledare eller mina chefer är supersnälla. Jag kommer nog trivas väldigt bra där hoppas jag på :) Tack pappa, mamma, systeryster, Andreas, Lulu, Emil och Bea för ert stöd jag fick innan igår :D Verkligen välbehövligt och behövs fortfarande ^^

Nej nu skall jag sluta skriva, och kolla om jag kan ställa mig i bostadskö i Borås också :D Önska mig lycka till !

Elly abdikerar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0