Ännu

En ny dag. En härlig sådan faktiskt om jag får lov att säga det själv ;). Och JA Janna, ja bloggar för din skull eftersom jag är såpass dålig att uppdatera mig ^^ Skoja bara :P Nä men idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske träffa en kompis lite senare, jag vet inte. Jag får se helt enkelt. :) Dricker just nu köffe och har lite ont i magen. SABLANS KÖFFE! :P Usch ^^ inte för trevlig andedräkt man får om man säger så, luktar ju inte hallon direkt ;D hahaha.

I veckan får jag se vad som händer. Kanske skall simma någon dag snart och strosa omkring ^^, Saknar älskling väldigt mycket. Och ang. vårt beslut, de var bra att jag sa det imorse eller hur? :) Jag älskar dig Andreas <3

Elly abdikerar med ett leende på läpparna :)

Kommentarer
Postat av: janna

haha (Y):D

2009-03-17 @ 21:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0