13 dagar kvar!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig?
Jaha..okej :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ska du ut ikväll snygging? :D

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
kan du ringa mig nununu?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Sug kuk så ofta du vill :d

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Förlåt då! :(

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Johanna hänger gärna med.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Jag är lite tjurig på mej själv...

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jävlar...

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vad är det ni spelat in?

10. Din romantiska replik?
Sitter i göteborg och väntar på dig...

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Det var kul att träffas :D



Hade lite tråkigt och hittade detta roliga :D Hursomhelst!
Idag har jag inte gjort någonting direkt. Helgen var seg , men nästa blir allt kul. Eller hur Emelie? ;) Miss you. <3 Systeryster var här från 15.30 - 20.00 någonting förut :) Fixade lite saker inför min födelsedags helg, ölspelet tex :) Och så snackade vi, och så åt vi mat ^^ Viktig sak att meddela liksom. Haha.

Endast 13 dagar kvaaaaar tills jag fyller 20 :) YEEYYY! Så det börjar närma sig allt mer nu .. Stormsteg kan man ju lätt säga att det är iallafall ;D

Imorgon har jag ingenting planerat . Just det ja! Fick pengar idag! Så nu är jag rik 1 månad framåt ^^, YEY för mig dåva ! Nej nu skall jag fortsätta nörda tetris (A).

Elly abdikerar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0