When I see you in the sun you're as pretty as a swastika

When I see you in the sun you're as pretty as a swastika
Take you down, down from the inside
Take you down, down from the inside
I want to smash into your face,
like a plane, and drown in between your legs
Take you down, down from the inside
Take you down, down from the inside
I'd die for your sins if you don't kill me while I'm trying, baby
Let me show you where it hurts
Let me show you where it hurts
Let me show you where it hurts
There's more than one way, to make you cry
When I see you in the sun you're as pretty as a swastika
When I see you in the sun you're as pretty as a swastika
Take you down, down from the inside
Take you down, down from the inside
One of us is a knife
One of us is ripe, baby Let me show you where it hurts




Alltså människor som inte gillar Marilyn Manson har ju ingen musik smak enligt mig då alltså^^ Eftersom jag älskar honom, men inte mer än dig älskling ! :P Men denna texten och låten är så EPIC, ursäkta uttrycket men den är det! <3 Överbäst med andra ord! Måste öva in texterna från hans nya album nu, så dom sitter fram tills lördag ;) För då smäller det. Två dagars festival !!! Sommarens bästa händelse! Och jössus vad jag kommer att stå och dreggla över Manson på kvällen där så de inte är sant, herregud! Andreas du får inte bli avundsjuk, du vet att du är MIN man men han är min andra, hihi ! ;P Inget illa menat. Hahah!

Fan vad vi kommer ha kul då Emil, Janna och alla andra jag kommer kalasa med! Kanske träffar Andy också ;) Hihi . Dock skall jag inte dricka, men äsch ! :D Ååååhhh vad jag längtaaaaaaaar ! Denna känslan alltså, OHO!

"Whatever doesn't kill you, is gonna leave a scar" Marilyn Manson - Leave a scar (The High End of Low "skivan")

Ligger här nu med Lillen breve mig.. :) nehepp, hon var då inte här :P Haha, hon har visst flyttat på sig när jag inte ens märkte det jag :P Trist! Men nu ligger jag här och väntar på att Baby förhoppningsvis ringer innan han går och lägger sig, han jobbar just nu eller han slutade för 20 minuter sedan men ändå :)
Fick mig också ett gött snack med Lina förut angående lite saoker ;) HIHIIIIIIIIIII på det! Dunkar ännu Manson, som jag gjort sedan kl 20.00 ikväll^^ Jag är fett bäst! Så alla vet :)

Elly abdikerar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0