Usch...

Jag har börjat få riktigt långa naglar enligt mig själv iallafall eftersom jag aldrig brukar ha långa naglar men just nu har jag kvar dom för Andreas skull som uppskattar dom när jag skall klia honom på magen eller på ryggen^^ Själv tycker jag att de känns överkvinnligt och jag vill bara bita av dom! Jag blir helt knäpp. På fredag åker dom av har jag bestämt mig för iallafall :P Då älskling får du fråga någon annan om att klia dig på ryggen dö :P

Jag saknar Andreas som en tok också :( Har inte träffats sedan måndag kväll heller eller hört av honom heller direkt, mer än att han skickade ett sms igår kväll vid halv åtta ungefär lite snabbt sen har de varit döds tyst... Buhu :( <3

Fick ett sms ifrån Ida för 30 minuter sedan :D Då blev jag genast väldigt glad! Känner att vi kommer bli grymt bra vänner också, de kan bli väldigt kul i sommar om du är här mer hos din pojkvän här i Göteborg :P Sött av henne att höra av sig, och vi skall ses mycket mer när hon kommer tillbaka om sisådära 2 veckor igen :) Våra samtal igår var väldigt intressanta, både seriösa och skämtsamma, så detta kan inte bli annat än bra :D Kul att hon pratar skånska och jag icke skånska, men jag lär mig dialekten, höööö :P

Idag kanske jag drar intill Kinna eller Göteborg för att kolla runt på JC, fick ju presentkort av farfar, både Jossan och jag där så vi tänkte kolla efter något skoj klädesplagg. Just det ja ! Vi dvs. jag och pappa fick våran diskmaskin idag, så den är i full gång redan :P Kommer bli såå skönt att slippa diska och ha sig, nästa invenstering tycker jag skall bli en torktummlare, fast de är rätt onödigt ändå när man kan hänga upp kläder inomhus på vintern och utomhus på sommarhalvåret :) Billigare och bli mer naturligt bra resultat också^^
Vad jag babblar alltså. Är väl för att sommaren och solen är framme och för lite annat skojs, mycket för Idas skull :) Tack sötis! Äsch, nu har jag iallafall ätit frukost och skall börja fixa iordning mig närsomhelst också, så jag hinner göra något skojsigt idag :P Ha de braaaaao !

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jo det gör den, äntligen! Fast känner mig liten ändå :p Men andra tycker nog att den är större än vad jag själv tycker :p

2009-06-23 @ 00:03:43
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0