Ultraljud

På torsdag, kl: 10:50 skall jag och Andreas på vårat första ultraljud och kolla på våran lilla guppi i min mage <3 Vi längtar så otroligt mycket så det inte är sant! Kan inte bärja oss ! :)

Idag har jag varit hos mamma hela dagen, riktigt skönt har jag haft det och mamma blev jätteglad när hon fick reda på att hon skall bli mormor igen :D Och då började hon bossa över systeryster och sa att hon skulle hälla upp en god drink åt mig (alkoholfri :P) så sa systeryster nej varför, men hon visste ju också att jag var det. Så sa mamma att hon måste hjälpa till mer nu när hon skall bli moster, hihi! De var lite kul :) Så mamma längtar också jättemycket! Jag är så lycklig, och detta känns så rätt! :)

Kom hem för kanske 15 minuter sedan, så nu sitter jag här i sängen och tråkar bara.
Efter ultraljudet på torsdag skall jag bege mig bort till Vallda, Kungsbacka för att gratta min systers yngsta barn som fyller 1 år :) Får la köpa något åt henne, lilla Amanda :) hihi.
Har inget mer direkt att säga än att jag och Addo letar lägenhet som galningar nu och vi längtar jättemycket efter vårtat lill* troll som växer i min mage <3

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0