Tack pappa

Som räddade denna kvällen iallafall^^ Jag fick min kebabrulle, tackochlov! Får la se vad som händer ikväll, har fått två stycken förslag men vetefan om jag ens orkar gå ut och dricka ikväll, OM jag skulle dricka skulle jag nog bara bli så jävla sne och ledsen så jag funderar på att skita i vilket faktiskt... Skall man isåfall åka till Borås med systeryster och träffa Andy ELLER skall man åka till Göteborg och träffa Elin? Åh, jag vill verkligen båda sakerna, men har ingen ork :( Jag känner mig usel ikväll, idag .
Jag mår illa också.
Det är jobbigt -.-

Var helt svimfärdig och blek som en vitsippa i ansiketet imorse, mådde inte bra det minsta! Tänk om jag håller på att få magsjukan? De orkar jag verkligen inte ! Hoppas detta går över snart...

Har inte ens fått i min halva kebabrullen, försöker trycka i mig den men kroppen och magen säger verkligen nej -.- Sitter här i sängen med kebaben och dricker sockerdricka.. Det är gott det !
Funderar på om jag skall kolla på Miffo senare på tvn :) Men jajja. Får tråka vidare själv med mig här och hoppas på att Andreas dyker upp hemma mig senare. Hoppas hoppas hoppas verkligen <3
Nu skall jag sluta babbla . Ha de äckligt ikväll :P

Elly abdikerar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0