Student

Då har man träffat mitt studentbarn idag och det ångrar jag, jag ångrar allting.
Jag vill tyna bort från allting..
Hjälpa mig? Hade isåfall varit förjävla snällt .

Får se vad denna jävla kuk dag bjuder på, förresten så har jag hört att det är inne med självmord? Hm, får väl se om man är lika modern som alla andra då ! Ingen lär bry sig i vilket fall .. Speciellt inte du.

Har låst in mig på mitt rum nu iallafall ,känns skönt att vara ensam med hög musik som dunkar i högtalarna mina.. Dunkar Manson, The High End of Low skivan... Och chattar på msn, YEEEYY! Så KUL jag har va, inget att göra och vill bara dö. Finns inget bättre? Mjo, men inte för en som jag ...


Dagens tips/låt: Marilyn Manson - Running to the end of the world <3


Elly abdikerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0