Strax ner till AF

Japp! Strax skall jag bege mig neråt mot Kinna, till arbetsförmedlingen. Eller skall vi säga arbetsförnedringen? ;) Haha. Gick upp runt 08.30 förut och började att fixa iordning mig lite snabbt, skall duscha håret och sminka mig mer när jag kommit hem därifrån sedan, för vid 13.20 (?) skall jag ner till AF igen på ett möte, eller nej de var ett seminario jag skulle på då :)

Efter jag varit där i ca 1 timme skall jag åka intill Göteborg och möta upp Smulan och Tina :D Så kul va! Skall försöka möta upp Emelie också så vi kan fixa med biljetten idag, så slipper jag fixa med allt de dära med byta in biljetten till band idag istället, de är säkert göör mycket folk imorgon inne på Shock och fixar det... Så jag får hoppas att de fungerar idag istället för imorgon, för de kommer bli så grymt stressigt om jag skall fixa med allt de dära imorgon eftersom jag 09.30 skall till frissan med systeryster och mamma, efter de skall vi luncha någonstans där vi hittar god mat! :P Hihi .

Nej nu får jag väl sluta, har ändå inget skoj att skriva^^ Ultraljud i nästa vecka, de hurrar vi för! :D

Jag älskar dig Andreas! <3



Elly abdikerar lite trött...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Spännande :D

Lova att uppdatera bloggen!



<3

2009-06-25 @ 14:37:32
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0