Stackars Elvis

Stackars Elvis som skall åka med pappa till vetrinären imorgon :( Klockan 13.00 skall dom vara där i Viskadalens vetrinäs någonting, usch vad jag lider med Elvis. Stackars min lille älsklings katt va! <3

Imorgon skall jag till AF på två möten, efter dom två möterna skall jag intill Göteborg och möta upp Tina och Smulan! :D De kommer nog bli väldigt kul och varmt... Jag kommer smälla av i värmen^^ Annars idag har jag tagit det lugnt, bara legat i sängen.. Inte haft varken orken eller direkt lust att göra någonting mer än att åka och bada men finns ingen häromkring i Kinna jag känner som jag vill bada med^^ Alla är ju bonnar härute inklusive mig själv nu när jag bor i satans Kinna x_x. Det är piss här verkligen, dock har man sökt lägenheter i Borås, bättre de men Borås är fan också bonne ställe, om de skall vara något ställe skall de då vara Göteborg. De är myspys! :)

Nej nu skall jag kila en stund, äta lite :) Hihi. Dricka upp min cola också. Nästa vecka blir de besök för att göra ultraljud! :)

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0