Skön daaaaaaag

Åkte intill Göteborg vid 11 tiden idag för att träffa Ida :) Aldrig träffat tösen innan så de skulle bli spännande. Möttes upp vid kvart i ett ungefär, och de var nytt :P Pratade och gick och letade upp ett cafe vi kunde sitta och mysa vid. De fick bli SoHo vid kungsportsplatsen :)
Satt där i säkert över 2 timmar och myste i solen.. Sen gick vi bort till Feskekörkan, köpte en dricka och solade. Sen kom Idas kille Jonathan och tänkte hämta upp henne och åka hemåt, men hon behövde ett apotek för att köpa något åt hennes halsont så vi åkte till centralen och jag följde med henne dit och köpte det och sen träffade vi Jonathan igen.
Dom väntade på mig tills min buss gick hemåt därifrån, vi sade hejdå och sa att vi skulle ses efter hon kommer hem från sin utlands resa ,Magaluf :) Bestämde även att vi skall gå till Liseberg i början av Juli tillsammans och det kommer nog bli skitkul :D Hon, Jonathan, jag och Addo ! Hihi, kul att hitta ett par man kan vara med ute osv.
Eftersom hon vanligtvis är ifrån Skåne är det kul att visa runt Ida häromkring i Göteborg ;) Så vi skall ses snart igen! WEIII :D

Nu när jag väl vet att jag har pengar till en Metal Town biljett så finns det inga kvar, så jävla typiskt va :( Ledsen man bliiiir! Man blir sååå less va, åh!

Nu har jag iallafall kommit hem efter flera timmar i Göteborg och några få timmar hos mamma där jag fick god mat och dryck, fick smaka på en vanilj vodka. Smakade väl sisådär -.- Smuttade bara!
Sitter här med Lillen breve mig som sover sött och jag bara sitter här med min lampa och tråkar med datorn^^ Skall snart börja snaska på mitt päron också som står och väntar :) Andreas började även jobba igår natt för första gången sedan studenten :) Dock vet jag inte hur det gick eller något för vi har inte hört av varandra idag men aja.

Imorgon kanske jag skall med systeryster till Göteborg om vädret säger ja till sol, så jag skall handla lite kläder :)
Nej nu skall jag sluta tråka och lyssna på lite musik eller något annat kul :P Ha det fett alla!

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0