Sista maj helgen

Har varit sååå lyckad så det inte är sant :) För bra för att vara sann!
Hoppas alla andra haft en lika kanonbäst helg som jag ;)

Iallafall!
I fredags kom A hit senare till tidig kväll, myste och gjorde ingenting direkt. Gjorde en beställning av min kära mor som skulle ner till Tyskland och handla alkohol, hon frågade dock om jag ville med men de hade jag inte pengar till :( Så vi här hemma dvs jag, pappa och Andreas började prata om att låna en lite större bil och bila ner till Tyskland och handla själva relativt snart och då blire allt billigare eftersom vi är flera som delar på bensinen och annat :) Det skulle faktiskt kunna bli sketsköjj^^

I lördags fick A ett knäppe att vi skulle åka och fiska så A och pappa började kolla upp om fiskekort, vad de kostar och vart vi skulle fiska någonstans... Det blev Stora Hål sjön här i Kinna, Rydal typ. Fick fyra fiskar, eller A fick. Jag solade bara och gick omkring i vattnet, tills slut fick jag i Andreas också *stolt* Hahaha :P
Sen bestämde vi med en kompis till A att vi skulle förfesta och kröka med honom denna ljuvliga kväll. Fast innan dess skulle mamma komma hem ifrån Tyskland och vi skulle få våra varor vi beställt och det fick vi också, väldigt brao :) Sen var mamma här i 2 timmar ungefär med oss och vi grillade massa gottiga saker :) MUMS!
Sen iallafall var jag och A klara för avgång till tåget mot Borås, kom dit vid 21.05 någongång och gick bort mot bussen till Hulta Torg. Kom dit och träffade Andreas kompis. Var där en dryg timme och drack lite öl tillsammans.. Sen gick vi ner till bussen och åkte med den nertill Södra torget för att gå vidare till Trägårn som var tre mil lång kö så vi sket i det och gick till Tonic istället, både gratis inträde och ingen kö^^ Perfekt!

Väl där inne satt vi och drack ännu mer, snackade och tog de allmänt lugnt :) Trevligt, dock fanns det bara en toalett där vilket resulterade till en lång kö hela tiden...
Sen gick vi därifrån runt 02 då stället stängde, och de hade blivit lite strul mellan mig och A så han var sur på mig för lite saker, så han hade gått vid 01, så jag var kvar med Micke (?). Sen gick jag till bussen vid 02.20 ungefär och där satt A med huvan över huvudet och med armarna i kors. Sur som en citron var han :( Åkte iallafall bussen tillsammans hem till mig, och sen gick vi olika vägar hem också... Min väg gick snabbare även om jag ramlade ihop ett antal gånger på marken^^ Sen kom A springandes in i mina armar :) Och vi gick och "la" oss när vi kom in och "utforskade" sängen min, Hahahaha :D Lät skojj!

Igår söndag vaknade vi och gick upp strax innan 11.30 och då fick jag ett samtal från mamma att vi skulle åka intill Göteborg vid 12.52 från Kinna, Skene. Vadå stress och panik? Men jag hann iallafall som tur var och jag, systeryster och mamma kom intill Göteborg vid 14.30 typ, gick till Mc donalds för mamma och jag behövde en toalett plus att mamma skulle köpa med sig hamburgare åt oss tre :P Namnam!
Åkte med spårvagnen till Röda sten och satte oss vid havet, precis så man kunde se alla båtar segla och åka förbi, skitmysigt :) Och vädret kunde jag ju inte beskriva mer än varmt och skönt.. Mamma hade med sig god mat, öl, vin och vatten :) Och lite coca cola^^ Satt från klockan 15.00 - 19.30 vid havet och gassade. Hahaha :P När vi kom dit skröt systeryster att hon hade brunast ben av oss tre och när vi åkte därifrån runt halv åtta så hade jag brunast ben av oss ;) Lite skryta^^ Vi tog fel på buss tiden hem så vi fick vänta från 20.00 - 21.35 på nästa buss hem till Skene, Kinna. Så vi tre gick ner till Operan och satte oss, där mamma och systeryster drack varsitt glas vitt vin och jag som var så sugen på öl så var alla slut :( Elakt!^^ Bättre lycka nästa gång? Yeah! ;)
Kom iallafall hem vid strax innan 23.00 och pappa låg och sov, så jag satte mig vid datorn på mitt rum, la in alla bilder från helgen som varit och bara njöt av lugnet och drack lite sockerdricka, de sista som fanns kvar dvs^^

Idag äre måndag och jag, systeryster och mamma kanske skall dra iväg till Onsala senare till tidig eftermiddag en stund, vet inte varför men kunde väl varit trevligt^^ Alltid mysigt i Onsala, Kungsbacka :)
Hoppas att jag får mitt andra AVI idag så A's andra och sista del i studentpresenten kommer nu, börjar ju dra ihop sig och jag måste köpa papper för att slå in skiten också ju^^ Inte bara ni studenter som har det stressigt fan, vi som köper och väntar på presenter till er som skall packas in har det också svårt i dessa tider, hahahaha :P Nej men seriöst, det är stressigt nu som fan :P

Nu skall jag försöka leta efter något att äta som frukost och tråka vidare, blir väl att sola sönder mig idag igen :P Fast MED solkräm (olja???), hursomhelst! Det blir nog bra. Jag som hade velat träffa Andreas idag också. Och just det ja. Igår var de första gången jag och A träffades för första gången :) Hihi, underbara minnen från den kvällen <3
Ha det fett alla tjockiiiiiiiiizar! Här kommer lite bilder från lördag och söndag :)










Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0