MT 2009

Var väldigt grymt! Dock fanns de urdåliga band som; Napalm Death, Meshuggah, Volbeat, My dying bride och Dir en grey var som fulaste, sämsta och lamaste jag någonsin sett! :P Aldrig något man vill se igen direkt så de var riktigt bottennapp. Men de fanns ju höjdpunkter man inte får missa heller som var *tummen upp* DVS; Pain, Children of bodom, Disturbed, Slipknot, The haunted, Mustasch och Marilyn Manson såklart! :D Så ligger min lilla lista till^^
SÅ minsann, denna helgen var bland dom bästa i mitt liv, även om de kändes att några revben knäcktes av eller att ens lungor punkterades, men de hindrade inte mig :P dock hade jag förjävla ont i hela jävla kroppen efter allt stående, icke kissande, allt hoppande, väntandes i dessa två dagar som gick , fredag och lördag. Så söndagen fick bli en sova ut och vila upp dag^^ Kom ju hem 02:30 och somnade en timme efter de och vaknade runt 12.00 någongång senare.
Då drog jag och Andreas ner till Bua strand och solade, badade :P SKÖNT och välbehövligt, sedan fick jag lite kroppsmassage av min älskling, sötnos! :) <3 Älskar dig, de vet du även om jag inte är riktigt mig själv ibland, men vi et ju varför (A).

Så nu har jag börjat tänka på Arvika festivalen som börjar den 2:a Juli - 4:e Juli, om man kanske skulle ta sig dit upp i tre dagar så man kommer hem nästa lördag? Lutar åt JA och Baby vill också med ;) hihi! Jag har ju faktiskt så att de räcker och blir över för en tredagars biljett till festivalen :) Annars får man väl dra till Tyskland om 1 vecka och gå på Fullmoon festivalen där^^ ;) Får se! Haha. Hursomhelst, en grymt kul helg!

Till helgen annars om inget av detta jag verkligen vill dra till blir av så blir de vara med Addo och träffa Ida och bada och ha trevligt, hon har ju kommit hem från Magaluf nu sötnosen :) Hihi.

Har egentligen hur mycket mer som helst att skriva angående helgen ,men jag låter bli. Folk får fråga om dom undrar något annat :P Skall ringa imorgon bitti och beställa tid hos barnmorskan här så de äntligen kan bli ett ultraljud <3
 
Var ju också och klippte mig innan Metaltown, och såhär blev resultatet, satt i över 2 timmar och blev tvättat, klippt och stylat, väldigt nöjd må jag säga :P Nu är det bara någon färgning kvar tycker jag allt, sen är allt prima ;D
Bild på det kommer också upp såklart :)
Nu skall jag mumsa vidare på mos och gurka^^ YEY! God bajs!

Laddar också upp lite bilder, och videos kommer nog snart de med ;)


Och så kom ju min efterlängtade Marilyn Manson också efter 12 timmar som jag stod och väntade längst fram på Metaltown, jag lämnade inte min plats en enda gång. Jag gick inte ens på toaletten men jag svettades bort allt jag drack istället, och åt ;P

Han var lika grym som vanligt, även om jag missade sista låten för jag var tvungen att gå tidigare annars hade jag Aldrig hunnit med min buss hem där på kvällen^^ Satt med Addo på bussen hem längst bak med två tanter och tjötade om ditten och datten. Förjäkla trevligt även om jag hade pissigt ont överallt i kroppen och inte alls var på humör men jag försökte göra det bästa av situationen^^ Gick väl emellanåt iallafall. Haha!
Nej nu får jag ta och tänka på refrängen faktiskt, skall äta upp min mat som sagt och sen göra katt lådan ren och fin tills papi kommer hem :) Hehö!

Imorgon blir det AF i två timmar ca, YEY! KUUUUWL nästan, iallafall. -döda mig långsamt-
Ha det brao nudå alla megafyllon ;)

Elly abdikerar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0