Längtar till Fredag!

Jag längtar så grymt mycket till Fredag så det inte är sant för då skall jag, mamma och systeryster iväg tidigt på morgonen intill Göteborg och klippa oss alla tre, efter det skall mamma bjuda på lunch på något trevligt ställe :) Längesedan man var hos frisören, hihi. Skall nog kapa av en rejäl bit nu när de är sommar och varmt ute, slippa nåra dm kan bli jävligt gött också^^

Jag och Andreas längtar så otroligt mycket till Februari så det inte är sant! <3 Snart snart snaaart!

Han har varit här sedan förra onsdagskvällen, inget jobb så han fick slagga här ;D Haha. Nej men vi har haft mysigt som satan :) Sökt lägenhet i Borås också nu, så nu hoppas vi på det bästa .Vi hyrde fem st filmer häromveckan också som vi fick ha i en vecka, så vi såg klart dom två sista i helgen nu som gick :)
The ring 1 och 2, House of 1000 corpses, Hata göteborg och Linas kvällsbok fick de bli. Vadå att jag är lättskrämd? Haha, jag har blivit helt psykad efter The ring 1 och 2. Haha! Stackars mig, så har jag börjat sova hur dåligt som helst också, men de har vi ju redan svaret på men de är sjukt jobbigt ändå och nu när de är så varmt på nätterna gör de inte saken bättre heller direkt. Men jag försöker så gott de går, dock har både pappa och A med sovit urkasst. Men jajja!

Finns väl inget direkt mer att säga... Jag orkar inte längre som sagt msn eller internet, så jag finns på mobilen om någon vill mig något .
Nu ligger jag här i sängen med datorn här för första gången på länge^^ Rätt tråkigt på internet, haha finns inga roliga personer alls att ha kul med .Jag vill bara uuuuuut och bada som jag gjort i två dagar nu ;D Man får ju passa på nu när de är varmt i vattnet och när man KAN bada ;) Nu kilar jag från bloggen, bla bla bla!

Elly abdikerar... du är efterlängtad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0