Knäppa en..

Eller kanske två öl ikväll? Mja, de får jag vänta med tills jag fått veta svaret lite senare :) Undra vad det blir för svar...

Har iallafall fått min mat, blev pizza och ett glas mjölk. YEY så lyxigt de var här va!^^
Mitt humör har ändrats iallafall från tumme ner till tumme mittimellan, och de är bättre än tumme ner :P Sitter fortfarande dock och lyssnar på Marilyn Manson och jag hoppas med hela mitt liv att jag kommer ha råd att köpa Metal Town biljett, annars kommer jag nästan att dö :| Måste ju se min andra älskling, var ju trottsallt 1.5 år sedan jag såg Marilyn sist och de var lyckat <3 Åh vad man längtar tillbaka till den konsert stunden i Göteborg, Skandinavium, åh! :)



Oförglömligt! Eller vad säger du Janna? ;P Våran älskling. Hihi. Vi måste gå tillsammans på metaltown om jag drar dit, ett fett måste! ;) Aldrig att man kommer glömma av när vi grät både före, när vi såg honom bakom dekoren och efter när allt var slut. Herregud, vi fick ju tagit på våran älskling ;) Höhö. *Lycklig och stolt som en tupp fan var man och ÄR fortfarande*

Nog om det!

Sitter också ännu på msn och trökar som ett megaäckel .
Jag sitter också och kollar på Smirnoff flaskan i mitt hörnskåp på 1 L ren vodka som ser alldeless för ensam ut^^ Tycker faktiskt lite synd om den att den skall få stå där helt "full" och ensam ;) Och detsamma med mitt flak öl som jag inte påbörjat något på heller. Haha. Herregud vad jag har att dricka ikväll eller inte... Återstår att se... :O Shit så nervös man kan vara då :|

Jag känner verkligen för att dra ut på krogen ikväll men jag vet ingen annan ikväll som skall ut ännu, de suger fett x_x ... Men jaja, men jag får väl sitta hemma och kolla på någon film eller så med lite popcorn till kanske? Lulu sa att Hans och hennes kommer ikväll på tvn, och den är rätt skoj ju :D Haha.
Hursomhelst!
Nu får ni ha det så brao, så bloggar jag kanske senare ikväll eller imorgon om något roligt hänt under kvällen eller så, mja. Ni förstår vinken^^ Ha det feeeeeett!



Elly abdikerar... med en eller två tårar i ögonen för att hon saknar Han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0