Kanon dagar!

Jag har verkligen haft två kanon dagar tillsammans med min favorit pojk! :) Igår hade vi skitmysigt i Borås, nere vid en sjö i nåra timmar och sen åkte vi intill stan :)
Idag åkte jag intill Borås, mötte upp älskling och sen pratade vi lite, sedan fick vi ett ryck och drog intill Göteborg istället^^ Kom in och kollade runt lite i affärer, och jag bestämde att när jag sparat ihop 300 :- och uppåt (?), skall jag köpa en skitsnögger t-shirt! :D Hihi. Sedan gick vi runt och letade upp någonstans att käka, så de fick bli Pizza Hut i Nordstan :P Tog en tre rätters som vi tog Lulu :D Hihi! Jag tog exakt samma som jag tog då vi käkade på Pizza Hut^^ Baby tog en jalapeno (?.. hur det nu stavas^^) på sin pizza och han hade svårt att äta dom små stackarna, haha. Baby har aldrig ätit så starkt innan, sötnos :) Tyckte änna lite synder om dig faktiskt!

Nu kom jag hem för ca 30 minuter sedan iallafall, ligger i sängen här med Lillen breve mig och hör hur pappa hostar och har sig^^ Mumsigt värre ni! ;P
Baby kanske kommer till mig imorgon och sover hos mig, för han är nog ledig på torsdag! WEI :DDD Så detta ser jag fram emot! :) Var också nere hos AF klockan 09.00 imorse... SEGT som satan, orka gå dit för att vara där totalt 4-6 minuter? Svar.. NEJ ! Väldigt onödigt, allt de vi tog upp där, kunde vi faktiskt kunnat ta i telefonen tyckte jag allt :P Nej.. Om man skulle ta och försöka sova laaijte.. Mja, är rätt trött i skallen nu. Så ha det fint fuldårar !!!

Elly abdikerar.. :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0