Helgen :)

Helgen har varit väldigt lugn för min del.. I fredags åkte jag och A intill Göteborg och var på Universeum, ett par timmar och sedan så åt vi buffé i Nordstan, inte direkt det godaste men aja. Kungsmässans buffé är TUSEN gånger godare, eller hur älskling? ;) Våran favorit !

I lördags åkte A hem vid 15 tiden för att han skulle på 50 års kalas i Göteborg med släkt och familjen. Eftersom jag inte direkt mådde så värst bra var jag hemma hela dagen och kvällen själv.
Senare vid 23 tiden kom Andreas hit igen :) Han drack lite öl och så kollade vi på Macken tillsammans^^ Dom är kuuuwl dom ! Somnade senare vid 03 på natten kanske... ? Mja, någonstans där iallafall.

Igår söndag gjorde vi inte heller direkt någonting, var och röstade såklart med pappa då A väntade på mig hemma och åt frukost :) Mådde illa hela dagen igår typ så jag tog de jättelugnt igen. Äsch, nog om det^^
Till tidig kväll så hoppade jag och A i ett hett bad och myste, pratade och sen gick vi upp för det blev FÖR varmt :P Hade en trevlig helg tillsammans iallafall :) Hihi.

Nu är det bara 7 dagar kvar . . . tills vi firar våran 1 års dag tillsammans! Herregud, vad tiden går fort :)
Man blir helt sprallig av tanken!^^ <3

Idag skall jag intill Borås och träffa älskling :) Får se vad vi gör.. ! Nu skall jag iallafall försöööööka hoppa in i duschen :P Ha det så brao nu !

Elly abdikerar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0