Gårdagen

Var väldigt kass.
Regnet öste ner hela tiden, och jag fick reda på dessutom en annan sak men nog om det !

Iallafall!
Igår kväll vid 01 skickar A ett sms där de stod "tar taxi till dig för 500" bara för att bussarna hit hade slutat gå eftersom de är fredagoch då går de kasst med nattrafik från och till mig tyvärr. Åkte både Andreas och Micke från Göteborg till mig, herregud. Vilka idioter.
Och båda små snopparna sov över hos mig också. Låg i över 1.5 timme med Rehn och pratade djupa samtal, och det var gott för honom för han fick lätta på sitt lille hjärta.. Andreas hade ju somnat vid 07 på morgonen så de var bara vi två vakna och relativt pigga ännu, så vi snackade tills 08 kanske någonting för då vaknade A och var sur i kanalen^^ Svartsjuk med andra ord, sötnos!

Vi tre somnade iallafall efter en stund och sedan vaknade jag och A upp runt 12 tiden tror jag och kunde inte riktigt somna om, men Micke sov. Gott för honom, dock ville han ha mer brännvin men icke sa Nicke. Som sagt var !

Nu sitter jag här i mitt välvårdade rum, som jag städade upp rätt fint igår faktiskt för att killarna skulle komma hit, så stökar dom ner som svin, KUL att de blir JAG som får städa allt SJÄLV. Ähh, vad fan! Tummen upp. Du var inte ensam igår kväll även om jag egentligen nog hade varit de så fulla och brötiga som dom var här, jössus...

Andreas kommer hit senare vid 20 tror jag igen, för han och Micke var tvugna att åka hem och byta om, kul att gå runt i svettiga och fula student kläder liksom.. Svar: NEJ!
Nu har jag iallafall för ca en timme sedan fått i mig lite flingor så magen inte är alltför tom, sedan när A kommer skall vi som vi sa iallafall äta kina mat, hoppas jag på om du inte äter dig mätt hemma på din fika :P Men jaja :) Nu skall jag tråka vidare, försöka diska upp allting ifrån igår/inatt osv, duscha mig och fixa och sen invänta Andreas som kommer hit :)
Ha det bra alla! <3

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0