,

Åh vad jag älskar mina ***** just nu :D Hahaha. Rätt galet faktiskt ! Gillar er allt mer och mer, men de har ju sin orsak olyckligtvis men iallafall liksom..

Andreas kom hit igår eftermiddag :) Låg i soffan och kollade tvn ett bra tag, sen gjorde vi lite mat och sen kom pappa hem då vi satt och kollade det dära sjukt roliga pogrammet; Paris Hilton's My new BFF! hahaha, kan inget mer än att skratta åt kossan :P Så pinsam va .
Senare vid midnatt gick vi och nana, somnade sött även om jag inte vill att du Baby skall vara nära mig.. :( Förlåt. Buuhu!

Vaknade idag vid halv sju imorse av att Andreas alarm ringde.. Han gick upp och fixade sig, sen så när han skulle gå till bussen så blev de inte så, han tog en lite senare buss och sen tåg till Borås istället :) Låg och myste lite, men sen åkte han allt iväg :) Han som skall ha en sådan kul dag i skolan idag, verkade de som iallafall^^ Hihi

Äsch, nu har jag babblat tillräckligt. På fredag tar älskling studenten så de skall firas, eller jag skall titta på när han springer ut iallafall och kolla på när Andy gör detsamma och önska dom lycka till och ett stort grattis :) Ge presenter osv .

Sen till helgen blir det nog ingenting för mig att göra direkt, har varken ork eller direkt lust längre.. Är så sjukt trött hela tiden ! Kommer säkert snart löpa amok om de fortsätter såhär, även om jag själv inte vill det men jajja!
Får se när Baby och jag ses igen, om inte idag så blir det kankse imorgon, annars får det bli på fredagen i övermorgon då alltså för att fira hans student ..

På torsdag skall jag och A på ett kul besök (?) Hoppas allt går väl.... Nepp! Nu skall jag värma bulle och koka en kopp köffe! Ha det bra era små yngel :P

Bara så att alla vet om de och INTE glömmer av det, så vet ni alla att jag har världens bästa pojkvän! <3 PUSS - Älskar dig Andreas !



Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0