Bög trist man kan ha va!

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 1.57
4. Vilken var den senaste film du sett? House of 1000 corpses
5. Vem ringde du senast? Systeryster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? *privat* - Andreas
7. Vad är dagens planer? Fortsätta ha mitt goa humör uppe :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på :P
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. Vilken ögonfärg har du? Melerade, brungröna
11. När såg du senast din mamma? I måndagskväll
12. När träffade du din pappa senast? Idag
13. När vaknade du idag? Till och från mellan 03-09
14. Har du någon gång hittat en katt? Mja
15. Vilken är din favoritplats? Där älsklingen är :)
16. Vilken plats föredrar du minst? Där blattarna är :P
17. Var tror du att du befinner dig om tio år? Familjestadgad någonstans..
18. Vad skrämde dig som barn? När pappa nyste, mörker och mig själv
19. Vem fick dig att skratta senast? Emil :D
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej :S
21. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop
22. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast naken
23. Hur många kuddar har du i sängen? 8 +
24. Hur många landskap har du bott i? Två? Halland och Västra götaland (nudå)
25. Har du någon gång spytt på fyllan? Räknar man sådant? :P
26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på :P med strumpor tror jag!
27. Är du social? Beror på vem jag är med^^
28. Vilken är din favoritglass? Laktistglass tror jag..
29. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hur mycket som helst !
30. Tycker du om kinamat? Ja :P
31. Tycker du om kaffe? Gott då och då.
32. Vad dricker du till frukost? Olika varje gång, oftast mjölk eller tropisk juice ;)
33. Sover du på någon särskild sida? Nej
34. Kan du spela poker? Nej :P
35. Tycker du om att mysa? dum fråga :D såklart!
36. Är du en beroendemänniska? Nja, skulle inte vilja kalla mig själv beroende men gillar väldigt mycket olika saker... Beroende är så hemskt -.-
37. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej :( bara en^^
38. Vill du ha barn? Ja :P
39. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, förstår lite tyska, spanska, italienska och arabiska :P lite andra språk med!
40. Har du någonsin åkt ambulans? Hmm.. tror jag faktiskt inte nej.
41. Föredrar du havet eller en pool? beror på :P
42. Vad spenderar du helst pengar på? Andreas :$
43. Äger du dyra smycken? Nej :P
44. Har du någon gång testat narkotika? *privat*
45. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ostbågar! mums :D
46. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen aning, älskling tror jag :)
47. Välj ett ärr på din kropp? Naveln annars får jag väl ta mitt andra ärr på magen efter blindtarms operationen
48. Vad har du för ringsignal? Marilyn Manson - Rock and roll nigger och Nine inch Nails - Vessel <3
49. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? De undrar jag med :P eller jo, en liten sko^^
50. Flirtar du mycket? Inte medvetet!
51. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt rum, på mig^^
52. Kan du byta olja på bilen? Japp
53. Har du fått fortkörningsböter? Nej
54. Vilken var den senaste bok du läste? Jonas Gardell - Jenny
55. Läser du dagstidningen? Metro isåfall
56. Prenumererar du på någon veckotidning? inte jag men pappa, BT
57. Dansar du i bilen? Dansar och dansar nej men sjunger ibland :P
58. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol tror jag?
59. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning!
60. När var du i kyrkan senast? Tror de var när min näst äldsta systers andra barn Amanda skulle döpas :P

Såhär gör man när man har tråkigt, tidsfördriiiiiiiiiiv! -.- Snodde denna lista av Sarachei(?) :P

Elly abdikerar :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sarakechi :P

Men Jessie går oxå bra!

2009-06-25 @ 14:42:07
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0