Wait and bleed

Nu har älsling åkt till jobbet med en kompis från jobbet härifrån trakterna :) Men han kommer hit imorgon bitti strax innan 08, då lovade han mig att massera mig ;) haha. Löx va?
Sedan sova en stund tillsammans, fast jag kommer la vara vaken och tråka framför tvn^^ Men iallafall.

Efter det skall vi ringa ett samtal angående N64 spel! Vi har äntligen hittat dom spelen vi vill HA för asbra priser och nu tänker vi fan heller banga på detta kanon erbjudande! :D Så det blir väl 500 ;- totalt för 3-4 spel :) BRA SPEL! Så vi åker isådanafall bort till Vårgårda och hämtar upp spelen om gubben har tid imorgon och spelen kvar som vi hoppas innerligt på nu. Annars kommer vi sura. Haha
Idag eller inatt är det också älsklingens sista arbetsdag, sedan är hans jobb avklarat och då skall han ha lite semester på 1-4 veckor (A). Haha :) Så vi hoppas på spelen nu imorgon för då kommer vi ligga och spela dom dagarna in och ut tillsammans, haha. Sött! Eller inte :p Men kuuuwl !

Sedan vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, förhoppningsvis bowla som jag /vi vill^^
Nu skall jag fortsätta knattra vidare på msn ett tag :)
Ha det gutt dö fiskar !

Elly abdikerar!

Kommentarer
Postat av: emelie

vårgårda, där bor min kööömpis stefan ;D

2009-07-31 @ 16:33:55
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fått tillbaka från mejlen än? :)

2009-08-03 @ 10:44:36
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0