Uppe med tuppen!

Sedan klockan 03 inatt har jag vaknat en gång i timmen. 04, 05, 06, 07, 08 och sedan kunde jag verkligen inte somna om så jag gick upp, för jag kände hur illamående jag började bli och hur de riktigt vattnades i munnen och hur kallsvettig jag började bli hela tiden...
Så jag kutade upp till toaletten, tog undan mitt hår och spydde! MUMS. Nja men de kändes skönt efteråt iallafall.

Efter den lilla incidenten gick jag till köket, kollade runt lite i skafferiet och hittade det jag sökte efter :) Mannagryn! Så jag satte igång med att fixa med kastrull, mjölk, salt, lite socker och såklart mannegrynet. Fixade med det cirka 5-8 minuter, och sedan var de klart att ätas upp. Gjorde två portioner, dock kanske inte de nyttigaste men jag var verkligen absolut inte sugen på havregrynsgröt idag ;s

Nu sitter jag bara här vid datorn och tråkar, funderar på att när jag ätit upp allting alldeless strax att hoppa ner i sängen en stund för att vila. Haha, man blir trött av ingenting konstigt nog, men aja.
På tisdag skall jag åka över till Danmark över dagen, mamma som bjuder mig :) Då är det jag, mamma, systeryster, hennes kompis Viktor och två vänner till mamma som åker över dit. Dock kunde inte älskling följa med för att han skall jobba, men de är ju plus för dig Baby som får pengar :P Haha.

Skall också ner till Kinna efter klockan 13 senare för att gå till AF och tjöta, få dom att skriva in mig igen där. Jäklar vad dom håller på nu det senaste, inte konstigt att folk inte gillar dom när dom håller på såhär och krånglar hela tiden för oss som vill ha jobb? ;s
Nåja!
Har också tagit min tablett som jag gör dagligen pga magen :) Så de känns bra, och hmm. Elvis och Lillen sov hos mig inatt eftersom A inte var här :( Fast dom sov inte hos mig på samma gång haha, dom turades om. Sötnosar :)

Jag och Andreas har kommit överrens om att vi troligen skall skaffa katt när vi flyttar tillsammans, dock vill vi båda ha olika raser så vi får väl se hur detta kommer att sluta :P Haha.

Attans vad trött jag är __.__ Känner mig helt död. Varit vaken hela natten känns de som och ögonen hänger nere vid hakan, haha. Jag har nog världens största påsar idag under ögonen. Det gillar vi inte :(
Näpp men nu är frukosten slut och jag skall nog avsluta här tror jag .
Har inget mer att skriva just nu.

Nu är jag i V 12 (v11+4) så alla som undrar vet. Tiden går väldigt långsamt :(. TRIST. Jag som vill att magen skall börja synas mermermermeeeeeeer nu (A). Haha :)

Annars idag har jag ingen aning om vad som händer /: Förslag? Funderar på att fråga systeryster om att åka intill Göteborg senare vid 14 tiden kanske och kolla omkring i lite affärer eller något sådant.. Är så sjukt rastlös -.- Men jag får se vad hon säger. Funderar på att ringa till min näst äldsta syster också, Annelie, för att fråga hur dom hade det nere i Spanien dom två veckorna dom var där nere och försöka slinka in om jag skulle kunna få bo där OM jag får jobb på Kolla i Kungsbacka, eftersom dom bor i Vallda hade det varit perfekt för mig :) Extra pengar plus nära och bra, lär behövas nu innan bebis kommer! :)

Hursomhelst.
NU har jag inget mer att säga direkt än att....
Jag älskar dig Andreas :) Och vårtat barn som växer för fullt i magen, hela 9 cm nu <3 Jössus! :)

Elly abdikerar och längtar tills 7 februari <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0