Ultraljudet DONE! :)

Nu har vi äntligen gjort vårat ultraljud på mvc här i Kinna och allt gick superfint :) Fick se våran lill* guppi i min mage och jäklar vilket akrobat den är va :P Kändes så magiskt att se den hoppa omkring, och vi kollade upp nu att jag är 10 veckor och 1 dag idag :) hihi.
Mysiiigtttttt!


Våran lill* knodd i min mage! <3
klickbar bild ovanför :)

Annars så kom Andreas hit vid strax innan 08.00 idag och vi gick och la oss direkt :P Vaknade vid 10.12 och jag rusade upp och fixade iordning mig inför läkarbesöket hos mvc :)
Hihi. Andreas och jag kom dit väl i tid, satt ner och väntade en stund.. Sedan kom läkaren som skulle göra ultraljudet på mig och vi gick intill hans kontor först och pratade lite, sedan gick vi intill undersökningrummet och där skulle jag klä av mig, YEY. Hahaha. Andreas satte sig på en stol breve medans doktorn kollade en sak mellan mina ben :P Sedan så tog jag på mig kläderna och vi gjorde ultraljudet på magen :) VADÅ TIDIGT? :O Alltid när jag gjort ultraljud innan v 18 har jag fått göra det vaginalt, mysko :P haha. Men det kändes jättemysigt att både jag och Andreas fick se våran lill* knodd däri. :) Snurrade omkring som en galning och hoppade^^ Kändes otroligt att se, så nu när vi kom hem fick pappa se bild, den blivna morfarn då ;) Hihi. Han tyckte också att de var fantastiskt att se! hihi. Även om bilden kanske är lite svår att förstå sig på^^ Hahhaa.
Hursomhelst :)

Nu sitter jag och käkar lite lunch och Andreas sover :) Inför nattpasset igen och klockan är 1337. HAHAH ;P Så nördigt ! Nej nu får jag äta upp min mat och dricka upp min mjölk, hoppa in i sängen igen och mysa lite till med älskling :) Nästa besök hos våran barnmorska blir inte förens i augusti :) Sedan i september för att då är jag redan i v 19 för att göra ett till ultraljud och kolla ännu mer saker :) Hihi!
SÅ om ni ursäktar mig så går jag nu :) Ha det braoooo !

Elly abdikerar GLATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0