Skitbra tips!

Fick ett tips från en ung blivande mamma med sitt första barn om en hemsida där man kan kolla sin viktökning under sin graviditet, och såklart gjorde jag den direkt och fick ett resultat, blev inte så hemskt som jag först trodde, men detta stämmer ju inte helt heller för just mig, men på ett ungefär :)
Lägger upp bilden här, så kan ni andra se. Hihi



Nu har jag fått sagt mitt återigen.

Ännu har inget roligt hänt, mer än att jag legat ännu mer i sängen och kommer säkerligen få sovsår^^. Men äsch, har man inget att göra så vad fan gör man då? Nej just det. Jag har kollat en del på tvn med också, suttit vid datorn/msn osv. Kollar omkring massor på Familjeliv.se :) Madelajine heter jag där om folk är nyfikna, men den sidan är väldigt bra. Mycket information man kan få genom att kolla runt lite, skriva av sig på forum, läsa som andras graviditet och deras funderingar och tankar :). Väldigt intressant! Letar blivande mammor i 20 års åldern runt Borås området just nu som väntas få barn då jag får, spännande jakt :P Hahaha.

Nej nu tycker jag faktiskt att magen får börja växa lite mer så man kan känna bulan ännu mer (A). Är så förväntansfull så de inte är sant :). Jag har fortfarande inte riktigt förstått vad som händer... De känns så overkligt, just när jag och Andreas var på ultraljudet första gången förstod man de men nu är det bara magen som man väntar sig skall växa så man kan SE det utan ultraljud på de sättet ;)

Nu avrundar jag här. Finns på msn! :) SEEYA!

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0