Mys

I torsdags efter jag kom hem från Borås då jag träffade Linda och hennes två små ligister^^ Sedan kom Addo till mig senare till kvällen och vi myste :)

I fredags var jag med Addo igen, har varit med Andreas heeeela helgen <3 Åt god mat som vi gjorde tillsammans också.

I lördags köpte vi massvis med daim och fetade oss! (A). Älskas mycket ;) Hahaha.
Åt gott då med, massa ris! Hahah ;D

I söndags, igår då alltså :P Gjorde jag mosaka (?) eller vad de nu heter och stavas^^ Men gott som fan blev det iallafall ! :P Köpte ännu mer daim (A). SÅ helgen har det varit daim frossa!

Idag måndag, så har vi ätit upp resten av daimen, haha och ätit upp lite av resterna ifrån gårdagens middag :) Gott! Älskling fick skjuts av pappa ner till Kinna station för att invänta en arbetskamrat som också skulle jobba nattpass :). Så jag gjorde en liten matlåda med mosaka, hembadat bröd (från mamma^^) och några goda småkakor! Hihi. Känner mig som en riktig liten hemmafru och jag tycker de är så mysigt :)
I helgen har vi sökt två stycken lägenheter i Borås också :) Så nu får vi hålla tummarna! :D:D:D
Hade varit så skönt om vi snart får en lägenhet! :) För bebisens skull liksom^^ <3

Just nu ligger jag här i sängen halv liggandes med datorn i knät, lill katten vid sidan om mitt lår och tvn på :) Beck! Det gillas. Hihi. Saknar älskling jättemycket redan :( Buhuu.... Men jag sprayade älsklings parfym på mina kuddar så de luktar ännu mer av dig Baby (A). Hihi!

Imorgon kl. 11.00 skall jag och Andreas på vårt första ultraljud. GUD vad vi LÄNGTTTAARR!! <3<3<3 Kan inte bärga oss länge till, vill så gärna se om allt står rätt till för dig där inne våran lill* sötsak! :) Hihi, pusspuss på dig! :D
Nu har jag fått med en massa iallafall tror jag :P Hahah, har jag glömt något skriver jag väl kanske imorgon :)
Så älskling kommer hit tidigt imorgon bitti när han slutat sitt arbete kl. 07.00, så han kommer väl efter 08 någongång till mig och sedan vid 10.50 bär det av till MVC här i Kinna :) <3

Nej nu har jag inget mer att berätta, haha.
Skall nog klappa ihop skiten nu och försöka somna till Beck^^ :) Så ha det brao allisammans!

Elly abdikerar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0