Milda makter

Vad mina bröst växer! Jag har gått upp två kupor, helt galet! :P Men jag gillar det! :D Hahaha.

Finns verkligen ingenting att göra, internet är trist och alla är lamaaaaaa som döda insekter! Orkaaaaaaaaaaa.
Fattar inte vad allas problem är va.
Man skall finnas till här och där för alla hela tiden. "hur är det? okej :( varför det? men gör såhär då? men de löser sig, inom sinom tid! :)" Det är de man får säga till alla och fråga men aldrig är det någon som frågar MIG hur jag mår, bara för att man skall skaffa barn betyder de inte alltid att allt är prima, just nu har jag de skitjobbigt! Men ingen frågar hur man mår, bara "ytligt" för att snabbt få överallt till deras saker man skall börja babbla om. Åh! Jag är så trött på allt det dära.

Klart att de finns endel som fortfarande bryr sig och frågar hur de verkligen är, men vissa försvinner som om de vore ingenting. Dåligt!
Just nu skiter jag nästan i allt och alla. Dock hade jag förväntat mig att detta skulle hända men inte redan? :S Kanske snarare när barnet kanske är fött? Men nene. Åh. Pissiga människor! :@

Jag älskar dig Andreas och våran lill* plutt i min mage! :) <3

Nu drar jag mig från att blogga. Så ha de sååå bra!

Elly abdikerar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0