Michael Jackson dag

Idag som sagt är det en minnesdag för våran underbara Michael Jackson, hela dagen på tv4 och tv4 plus :) Börjar klockan 14.00 till midnatt och det skall jag kolla på idag! Så tvn är uppbokad hela dagen ifrån två.

Annars så vaknade jag runt halv åtta imorse och bara låg, orkade inte göra ett skit. Mådde bara dåligt men tills slut blev klockan halv tio och jag tog ett glas juice och min tablett. Gick sedan och la mig igen och somnade om.
Vaknade igen för kanske 1 timme sedan så mycket till sömn blev de väl inte direkt men nu har jag fått i mig några mackor och ännu ett glas juice :) Gottgott!

Åh vad jag längtar ihjäl mig till nästa tisdag :) För då blir de vårt första ultraljud :) Och dagen därpå dvs. på onsdagen där så firar jag och Addo 1 år och 1 månad :D Grattis till oss men nog om det för de kommer ju längre fram! <3
Nu kilar jag ifrån här.. Skriver nog mer under dagen när man sett Michael Jackson pogrammen på tvn :) Hejsvejs på er era äckliga ostbollar!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0