Kanske

En Vallda dag idag? Mja, får se. Jag som hade tänkt att åka med Andreas intill Borås för att vi skulle åka till Knulleland en snabbis för att besöka JC, men icke sa nicke. Han kunde inte, surt nog. Är ändå arg och ledsen på honom, så de var nog rätt bra att han åkte hemåt nu ändå med tanke på gårdagskvällen...

Så nu har jag iallafall varit vaken sedan 10 och ätit frukost/lunch och om en stund skall jag hoppa in i duschen och sedan fixa iordning mig lite smått.. Sms:a mamma och säga att jag följer med till Vallda och fråga om vi skall sova över :) Hoppas, för jag orkar inte vara hemma!
Så om jag drar mig blir de inte förens vid 15-16 tiden troligen.

Får väl se när jag träffar Andreas igen... Så denna helgen är absolut ingenting planerat, har just nu ändå inga pengar så jag kan inte direkt göra någonting heller eller ändå! Trist.
Och så jobbar AF sig hela tiden nu så nu vet jag inte heller om jag får mina pengar i slutet av månden, men AJA! :@ Orka! Nej nu får jag väl sluta skriva och börja drömma lite istället! (?) Nu kilar jag.........

Elly abdikerar LEDSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0