Insomnia

De finns inget sova längre, bara vara vaken och inte kunna somna alls. Har inte kunnat sova på hela natten så jag har kollat massa film (b filmer, vissa var ö filmer...) och kollat serier. Vissa var väl okej men vissa trodde jag seriöst att jag skulle somna av enbart för att dom var så dötråkiga -.- Men icke sa nicke! :(

Fick reda på igår att en gammal kompis till syster Linda fick sitt andra barn igår :) En liten tös blev det. Undra om man får en tjockis bebis när den kommer ut eller om de blir en slank sak? Hahah. Jag vägde inte alls mycket när jag föddes, 2.9 kg haha just det. Igår när jag pratade med Pariis sa hon att hon vägde 4.4 kg när hon kom till världen. Vadå skillnad? :D Men jajja, bara de är ett barn med två ögon osv osv osv så är jag glad, dock tror jag seriöst att jag kommer gå en liten man faktiskt, vet inte varför men de känns så :) Haha ;)

Just nu kollar jag på Scrubs innan dess var det.. Hm.. Simpsons på 3:an nu Scrubs här :P Rätt skoj iallafall, kollade på alla mysiga barnpogram imorse också, attan var mysigt det var att kolla på alla tecknade serier när de var tyst och lugnt överallt ;)
Ne nu har jag återigen inget nödvändigt att skriva om... Mer än att jag saknar Andreas jättemycket :( Blev ett litet småbråk i telefonen igårkväll innan han skulle nana! Blir väl bättre iallafall och nu jobbar han så inget ringa-och säga-förlåt-baby blir det förens senare ikväll då han slutar arbeta..

Åh vad jag längtar till våran guppi kommer :) Det kommer bli så fantastiskt kul att få träffa dig, hålla dig i våra armar och hålla om dig :) <3 Men de är ett antal månader kvar, är ju bara i V 11 än så länge :P Hahah.
Får se annars vad som händer resten av dagen och ikväll... Jossan är ju hemma själv (Y). Haha. Kanske blir lite fest ikväll med colaaaa och saft. HAHA xD Vilken fest va? ;) Höhö...
Äsch, nu kilar jag. Har inget skoj att berätta men jajja, hör av er om ni vet något trevligt ikväll ! Finns på min mobil och msn såklart :) HARE BRAO!

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0