I'll be your lover, I'll be forever I'll be tomorrow, I am anything when I'm high don't

Idag blir det kanske att åka intill Göteborg med älsk och träffa Emelie AKA Ählii :D Längesedan vi sågs. Annars skall jag och älskling kanske äta lunch om han vaknar innan lunchen är över, haha :).

Idag är jag V 13 (v12+3). Hihi, och jag har absolut inte den minsta aningen om jag känt några få fostersparkar men de sägs att man kan känna det under naveln och jag tror bannemig att jag känt men de är svårt att känna :p Skall också ta och betala Andreas räkning strax för att han glömt sin dosa och den måste betalas in senast imorgon och orka åka ner till banken och få lägga till 50 ;- för att betala gratis på internet? Nej :) Haha. Då hjälper jag Baby och betala så får han betala mig 500 ;- i eftermiddag ;). Snäll man känner sig, haha.

Annars så mår jag bra, dock mådde jag lite illa igår natt när jag skulle sova, precis innan men de har jag mig själv att skylla :p Nu skall jag strax äta frukost, funderar fortfarande på vad jag skall äta?
Tomtegröt?
Äggmackor?
Flingor av något slag?

Aja, haha.
På lördag blir det stor familjemiddag hos antingen oss här eller hos min moder i Skene. Familjen Granqvist kommer på besök :) Alla fyra i familjen, jag, Andreas, pappa, systeryster och min kära moder :) Så vi blir 9 stycken iallafall som skall äta middag. Hoppas det blir fint väder för då skall vi sitta ute i våran trädgård här hos oss :) Hihi. Kan bli rätt mysigt/trevligt.
Skall också prata med Annelie angående deras barnvagn dom hade åt Amanda och lite kläder och annat dom kanske inte direkt behöver som vi kan kanske få eller köpa för en billigare peng av dom. Det hade ju varit kanon bra isånnafall :) Erkänn? ;)

Nesh. Om man ändå skulle börja ta och tänka på refrängen, haha.
Måste la få lite mat i magen så både jag och lill*n blir glad idag :) tihi.

Andreas kom till mig strax innan 08 imorse också, hihi. Så han somnade rätt nyligen, eller ah, 50 minuter sedan ungefär och om 1-2 timmar skall vi troligen iväg till Gbg så då blir det inte mycket för mitt hjärta att söva ;p Haha. Han valde själv att åka med och träffa ev. Emelie så :)
Men nu kilar jag :)
Hejsvejs !

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0