Feel so numb

Vissa är bara otroliga. Men hursomhelst.

Nog om det.
Nu är det drygt 6 timmar kvar tills Andreas kommer hit till mig :) Hihi, skall bli mys och skönt att få krama om och sova tillsammans med dig.

Det är många som inte förstår att skaffa familj dvs barn är en stor sak som tar upp väldigt mycket plats men synd bara att en hel del inte verkar förstå eller riktigt acceptera det, men nu börjar allting falla på plats och det känns underbart, att äntligen kunna andas upp på riktigt utan att få en massa skit från olika håll och kanter.
Människor är väldigt trångsynta... :(



Jag älskar dig Andreas Appelgren.
Du är det bästa jag vet. Du är den enda jag faktiskt litar på till hundra procent. Jag är så glad att ha dig i mitt liv, och att vi snart skall bilda familj. Detta blir bara mer och mer fantastiskt för varje dag som går.
Allt klarnar upp när jag är med dig, och jag blir så glad! Du gör mig hel :)
Du, jag och våran lill* guppi i magen <3 Det gör mig så lycklig. Bara tanken på att vi skall ha barn blir jag helt knäpp av, haha.

När jag ändå pratar om människor jag älskar, gillar och håller av så kan vi ändå fortsätta på detta spåret tycker jag.

Min absolut bästa Mélanie Rodhe.
Vi har känt varandra under så många år nu, sedan 8an i grundskolan.. Redan efter någon vecka då du var ny och började blev vi skitbra vänner och sedan bästisar. Vi var med varandra varje dag i över två års tid och sedan när vi började på gymnasiet blev gångerna färre men vi träffades då de fanns tid och de var så roligt. Sedan ett år tillbaka har du flyttat omkring mycket men nu är du tillbaka efter ett års tid och de är skitkul men fortfarande har vi inte setts. Saknar ju dig bästavännen, Mella AKA Mels AKA Randen, haha. Kommer du ihåg gumman? :)
Jag älskar dig massor.

Min lilla buspingla Cornelia Sonnerfjord.
Vi har gick i samma klass sedan 3an på grundskolan och varit jättebra kompisar hela tiden och sedan när Mella började, blev du, jag och Mella tätast. Vi hade så jädra kul tillsammans, varje dag!
Jag saknar att vara med dig, och Mella. Vi hade alltid så kul. Senast jag träffade dig var några veckor innan julafton 2007. Så de är en väldigt lång tid då vi sågs senast, men nu bor du ju utomlands och de finns inte så mycket att göra men vi måste ses eller få mer kontakt igen. Jag kommer aldrig glömma den gången hos din riktiga pappa, uppe i Nödinge med Mathilda, Annelie och Emma. Haha fy fan vad kul vi hade då. Saknar riktigt vissa sådana roliga stunder vi hade :)
Saknar dig kompis!

Min längst kända kompis Jessica Hansen.
Vi har känt varandra i all evighet känns det som och när du bodde i Onsala, hos din mormor där året 2003 var så jädra kul. Sågs varje dag efter skolan, då vi brukade vara hos din mormor, på hennes vind och lyssna på gråt musik och grät tillsammans. Vilka minnen va. Eller när vi skulle tälta på våran trädgård hos mig i Onsala. Haha så blev vi så rädda eller hur de var och gick in till var och en och sov.
Sedan när vi båda blev singlar nästan samtidigt så var vi mer och mer med varandra och bestämde en massa roliga saker vi skulle göra tillsammans. Vi får väl se om det kanske blir av längre fram i framtiden, haha. Jag hoppas på det iallafall. Du är en kanon kompis och jag vill inte förlora dig, inte nu, inte någonsin. Inte efter alla dessa åren vi haft tillsammans, vägrar.
Vi har haft våra trassel men de har retts ut sedan och de har blivit bra igen och jag hoppas att du inte kommer avsluta våran vänskap någongång igen för någonting, utan att vi pratar ut och säger sanningen.
Jag älskar dig Lulu!

Min bästa partyprinsessa Emelie Vingård.
Vi har känt varandra sedan 12 april, 2008 om man skall vara mer exakt för de var riktigt då vi började vara med varandra, efter det iallafall. Så vi får tacka Johnny någongång. Haha.
Vi har alltid haft så kul när vi varit ute och festat, när vi setts i huvudtaget :) Som den gången vi var i göteborg en söndags eftermiddag i maj tror jag det var förra året, haha. När vi började sjunga på våran nya hit låt ;). Vi får ta och fortsätta på denna låten tycker jag faktiskt, så vi inte glömmer av låten totalt, de hade varit en skam för svenska folket om dom inte fick höra våran lilla rasistiska låt ;D
Kul också om vi kan ses nu i veckan torsdag eller i helgen eller snart iallafall, bowla kanske när vi båda kan och har pengar inrullande? Haha. När bebisen är född och när jag inte direkt ammar längre får Andreas ta hand om ongen så skall vi festa nätterna långa igen, de lovar jag dig. Vi har alltid så skoj. Dock var de inte så skoj den gången dom två äcklerna från Mingel var så störande och sedan gick allting utför men man lär sig av sina misstag som sagt och de har vi minsann gjort, inte sant bästis? :) Vi får ses snart, saknar ju daaaaaaaj <3
Jag älskar dig Ählii :D



Nu har jag fått ur mig en hel del. Dock hade jag velat skriva minst dubbelt på alla och skriva om ännu fler personer men just nu blir det isåfall korta för jag har lite bråttom. Pappa skall alldeless strax ha datorn och jag skall hoppa in i duschen en stund och raka mina härliga mans ben ;) De ni. Haha.

Ha det bra nu era äppelskruttar.
Och nej älskling, jag mobbar inte din art. HAHA :D

Elly abdikerar...

Kommentarer
Postat av: emelie

aww MIN bästa lilla söta beeebis , elly!



blir helt varm och glad när jag läste texten. och vad många minnen man fick tillbaka assååå. vi har alltid så sjukt skoj när vi är tillsammans och ingeeet ska skilja oss åt! aldrig! och en dag så ska våra ungar leka tillsammans och ha lika kul som du å jag haft det, det bestämmer jag här och nu :D

ska bli så kul att du och andreas ska bli mum and dad, ni är verkligen dom sötaste som finns !



älskaar dig me <3

2009-07-28 @ 19:10:57
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0