En sådan där trist dag

Det är det idag igen, och som vanligt.
Vad finns det att hitta på idag?
Hmm...

Nados!

Eller jo, åka intill Göteborg men NEJ. Systeryster har ju åkt till Danmark så.
Hm.. Vad finns det då?

KAAAAAANSKE... Städa? Det borde jag göra egentligen även om jag varken orkar eller vill göra det, haha. Men måste man så måste man. Bädda om sängen, bädda sängen, städa upp rummet, dammsuga och kanske fixa i gaderoben? Mjaaa. Låter extremt trist men äh!

Har varit vaken sedan 07.20 ungefär men har inte orkat gå upp ännu. Andreas sa att han skulle ringa när han vaknat, hur länge sover inte människan egentligen? :( Dumma, ring dååå!
Men ack. Ring inte då.

Nu avrundar jag här. Äter en bit godis och förblir framför datorn, skall kolla om jag fått mina pengar också skall jag göra nu. HÅLL TUMMARNA (Y).

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0