En fantastiskt dag

:) Som namnet säger så har de varit det idag :). Perfekt bäst faktiskt! Jag mår så bra just nu. Allt känns så lätt och jag är så glad! <3

Åkte intill Borås förut vid 13.00 ca och träffade Addo, sen begav vi oss bort till brasseriet och åt lunch :D Mumsigt de var va! Hehehe. Sen gick vi till br leksaker och inhandlade en födelsedags present till min systerdotter Amanda som fyller 1 år imorgon, så då beger jag mig av runt 12-13 tiden till Vallda för att gratta lill stumpan :)
Sedan gick vi til JC och glodde men dom har som vanligt bara skitfula saker eller övertjejiga saker, och killavdelningen skall vi inte ens tala om^^ Sen gick vi till HM och kollade baby saker :) (A) Vi kan knappt längta, och imorgon blir de barnmorskan kl 10:50 med Andreas! :) Sen fick vi ett ryck och gick på bio :P Vi såg Transformers 2, dock förlång och vissa scener var onödigt långa och tröttsamma och de var förmycket robotar och förlite handling, men den får 3/5. Transformers 1 är ju lätt bättre :) Den får 4.5/5 ;D. Men vi hade skitmysigt iallafall! <3 Sådana hära stunder skall man ta vara på verkligen, man uppskattar de till max!

Så imorgon är de syster Annelies tur att få reda på nyheten :) Syster Linda får man la se om man berättar de för, hon ringer aldrig oss så varför skulle jag ringa henne då? Nej just det, jag skiter i att höra av mig till henne ! :) Hon får klara sig bäst hon vill faktiskt...

Kom hem förut vid 21:45 ungefär och då satte jag mig vid datorn (som jag fortfarande gör :P) och inväntade till kl. 22.15 för att se en dokumentär på svt 1 om Michael Jackson.
Rest in Peace Michael <3 Beloved and still a loved man!

Usch. Känns så overkligt att han lämnat oss, han som skulle leva förevigt :( Men de gör ingen.. Trist nog. Fäller en eller några tårar då och då när jag tänker på att han inte finns mer eller på allt bra han gjort i musikväg. Gör så ont! Tänk att gråta för en person man aldrig träffat i hela ens liv, som man aldrig skulle få träffa heller, och sedan gråta över honom? Verkligen skumt alltså. Men människan är mystiskt rent igenom!
Så sjukt just att jag och Lulu har pratat flera gånger och nu rätt nyligen innan hans bortgång hur ledsna vi skulle bli om man gick bort, hur man skulle bryta ihop ändå. Och så händer det?! Det är spökligt. Och de är ännu väldigt många som tror att han lever kvar här på jorden som en levande människa, PRECIS som dom trodde (tror) med Elvis. Att man inte kan få ro när man dör. Sjukt! Uscha!
Han, Michael Jackson - The king of pop, är en människa som lämnade världen med massvis av kärlek enligt mig, massor fick han från mig av hans musik, hans donationer och alla andra hans livsverk.
May him rest in peace!

Nu avslutar jag för mig iallafall :)
Andreas har börjat jobba för en stund sedan och jag är helt trött i kroppen och i skallen min, så jag skall invänta John Blund nu :) Hoppas han kommer snart och gör så att jag somnar^^ Ha de fiiiiiiiint vänner!

Elly abdikerar :D

Kommentarer
Postat av: emelie

r i p MJ : (



alltid hemskt när folk dör!

2009-07-04 @ 19:43:00
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0