:D

Förut när jag satt och spelade lite röj flaggor med Rickard på msn, så fick jag ett samtal på Lulu. Längesedan vi pratade så de var kul. Pratade en stund och vi bestämde att vi skulle träffas på torsdag, vid lunch tid någongång där och äta lunch ute :)
Kommer bli mycket trevligt. Haha för alla som inte får följa med ;p Kul att ses äntligen och kul att du kommer ner från Sthlm :p Haha. :)

Har suttit här typ hela dagen, ätit lite tutti frutti karameller, ätit mat och kollat tvn haha. Vilket liv man har va. Yey :p

Andreas AKA Baby kommer hit inatt också efter han slutat sitt pass :) Så är han hos mig tills imorgonkväll till 22 tiden för sedan åker han till jobbet som börjar 23 och slutar 07. Och då är det torsdag och då skall jag träffa Lulu <3

Inget mer att säga.

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0