Capitol G

Tjena tjena äckel bena.

Blev varken lunch med baby eller något Göteborg, haha. Men det är inget att fälla tårar för :) Ikväll skall jag och baby äta thai mat har vi bestämt, och alldeless nyss var jag, pappa och Andreas nere på MM och handlade lite gott gott . Välbehövligt!

Så nu har jag fikat lite med en god fralla, aioli potatissallad och grillad rostbiff! MUMS :D Haha. Men de var göör gott!

Hursomhelst.
Till helgen skall eller haha, jag VILL bowla iallafall så jag får väl kolla runt om några vill hänga med mig och Addo och bowla :D Kunde vara kuwl :) Så himla längesedan jag bowla och jag och Addo har aldrig bowlat :D Så det blir isåfall ännu roligare, dock får vi se vem som skulle bli värst om någon förlorade om man skulle köra två omgångar för vi båda är så dåliga förlorare :p Haha.

Jag köpte även eller Andreas köpte åt mig ;D eftersom han är skyldig mig 507 ;- så skulle jag ändå köpa nytt schampoo och balsam, så det fick bli det nya Head and shoulders som går överallt på tv reklamerna, hehe :) Så jag får la se om det är något att ha och fortsätta ha isåfall .

Andreas och pappa är just nu ute och fixar ihop nytt utebord och stolar, större har vi köpt så vi kommer få de lilla rundvita bordet med fyra vita stolar om vi flyttar ihop snart och får en balkong stor nog att ha lite uteplats möbler eller en liten uteplats :) Snällt tycker jag, hihi.

PAPPA SCHÄÄÄÄLL <3 me löv you!

Ne men nu kom Addo in, så jag skall la sluta skriva och göra lite nytta :p
Ha det braooooooooosh! ;p

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0