Borås :)

Vaknade rätt tidigt idag men låg i sängen och vände mig omkring bara, var, ÄR ju så jädra varmt :P Men jag gick upp runt 09:45, gick på toaletten, gjorde iordning mig frukost och sedan berättade jag för pappa att han skall bli morfar! : ) Först var de lite oro men sen gick oron över till lycka när vi pratat lite så detta är jättekul :) Och imorgon skall jag och Andreas till barnmorskan för första gången! :D

Om några få timmar åker jag intill Borås för att luncha med Baby :) Sitta och snacka lite, äta gott och bara myspysa! Kolla barnavdelningen (A). Haha! <3 Vi längtar så otroligt mycket så de finns inte. Helt ofattbart magiskt! :)

Så nu har jag ätit upp min extremt braiga frukost och sedan skall jag börja fixa mig alldeless strax :) Jag och min nya heta frisyr ;) Haha .. Fått reda på att många av ens vänner tänker ställa upp och finnas där nu under allt detta och efter, så de är väl bara att hoppas att dom menar det, men man får väl förvänta sig att många av ens vänner försvinner på grund av detta, men de återstår bara att vänta och se såklart .Nej nu får jag sätta igång, måste käka upp min jävla banan också^^ Har börjat äta knäckemackor för matsmältningen och frukt för att de alltid är bra, jävla nyttig och god frukost och två glad juice ;D

Elly abdikerar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0