Borås dag

Idag har jag varit i Borås sedan 12.30 och träffat syster Linda med hennes två små ligister, Natalie och Autumn :) De var då längesedan jag träffade dom alla så de var väldigt skojigt :) Har ju saknat dom så mycket :(, men nu fick jag träffat dom till 16.00 iallafall, så vi gick omkring i Knulleland och drack kaffe och barnen tog pannkakor^^ Gottgott för dom! :P Sedan innan vi skulle dra oss till centralen, då som körde tillbaka mig så jag slapp gå i regnet eller åka trång buss (A), stannade vi på Mc Donalds en snabbis så jag köpte två cheeseburgare och barnen var sin liten glass med sås :) Hihi.

Kom hem för kanske två timmar sedan nu? Så jag har hunnit dammsuga mitt rum fint och bäddat om i min säng så de är fint och rent nu :) Satte på en tvättmaskin nyss när jag var på dass också, så nu skall jag snart sätta på diskmaskinen också tro? Den börjar nog bli lite fuller, haha :P
Annars idag blir det att Addo kommer hit lite senare vid 20.00 tror jag på, annars vet jag inte riktigt när... Han skulle dock komma tidigare men blev visst inte så :( Buhu ! Men jajja, sitter iallafall nu med min lilla namnlista till barnet och dunkar Marilyn Manson i mina högtalare, GOTT! Då mår man ;););)

Funderar på vad jag skall äta om en stund... Får nog bli fiskpinnar, potatismos och gurka (A), älskaaaaaaa och jag som håller på att lära mig äta mer fisk :) Jag vill ha ett smart barn fan :P Haha.
Namnlistan börjar fyllas på lite nu med några flick- och nåra pojknamn faktiskt :) Kul, hihihi! Pappa och jag pratade om det lite förut med namn och jag och Linda :)
Igår blev det också ett långt samtal med min moder jord i telefonen också ang, ditten och datten :) Kändes skönt att få prata ut lite och hon också :). Så till helgen blir de nog Vallda och bo där hela helgen eller någon dag om de är skönt väder så man kan bada i havet och vara ensamna :) Hihi, mamma kanske är där en stund eller någon dag för de är ju egentligen hon som har hand om huset för Annelie och familjen nu när dom är bortresta i Mallorca ;P
Äsch, nu får jag sluta pladdra^^. Skriver väl mer senare eller imorgon eller i helgen :) Imorgon blir det nog också intill Götet en stund för att träffa Mélaniiiiiiiiiiiiie <3 :) Min kära gamla Mella! :) NU kilar jag!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0