Because you're mine I walk the line

Vet faktiskt inte riktigt vad jag skall skriva så jag bara låter händerna göra sitt just nu... Så jag får se vad som flödar mina fingrar knattrandes.

Sitter just nu bara och lyssnar igenom min enorma lista på spotify "Blandat, allt" och just nu avlyssnas: Johnny Cash-Ring of fire och innan dess var det I walk the line :) Kanon låtar minsann! Har suttit i över två timmar och pratat med Lulu i telefon också :) Då mår man! (H). Så har jag fixat lite på min spotify, eller försökt men jag orkade verkligen inte sedan^^ Gav mig ett försök men la av lika snabbt som jag påbörjade skiten, haha! Ingen mening att försöka fortsätta ens, haha.

Och mitt humör skall vi inte ens tala om! Så sjukt varierande, förstår mig verkligen inte på mig själv nu för tiden eller iallafall just nu sedan två veckor tillbaka kanske, helt knäppt! Låter SlipKnoT - Psycosocial göra sitt nu ;) Den blir man hyperglad av! :D Nu funderar jag på att städa upp mitt rum efter denna veckan som gått, jag som städade och gjorde allt så fint förra torsdagen. Haha, så jävla sketet det bli av ingenting egentligen? :O Galet ju.
Laddar mobilerna just nu också, så dom blir okej^^ Värsta som finns när det är en plupp kvar eller några % av batteriet kvar så man inte vet vad man skall ta vägen när telefonen slocknar :P.

Nåja... På tal om annat nu va!
Även om det är väldigt jobbigt emotionellt ibland att vara gravid så älskar jag det ! Att veta att det är ett liv innuti en som man själv skapat tillsammans med den man älskar så är bara väntan så enorm. Jag kan inte vänta tills magen börjar synas och att man ser att de är en liten skit därinne som vill ploppa ut? :P
Jag kommer såväl ihåg då jag var gravid första gången (som blev en abort), men då var jag i V 18+3 dagar och magen syntes en aning. De var en sådan häftig känsla, att ta på magen.. Att känna något som troligen var sparkar från lill*n därinne. Dock förstod jag det inte då men förstod det veckor efter att det måste ha varit den som rört sig omkring och hållt på.. Känns så underligt att de skall hända igen, om några veckor igen... I tisdags när jag var på ultraljud så var jag 10 V + 1 Dag så idag borde jag väl vara?... Hmm... 10 V + 3 Dagar :). Långt där nere i fettet på magen vid livmodern känner man en yttepytteliten bula som ploppar upp lite granna, tihi! Så om cirka 6-8 veckor bör jag väl kunna se lite av bullen i ugnen <3 Och vi längtar så otroligt mycket! Går så långsamt emellanåt men ibland fort, men just NU går allt superlångsamt. De känns som att de inte händer någonting alls :S Men de vet jag att det gör men ändå :) Hihii.

Funderar på att sätta mig lite i scrapblog och dona med lite bilder :) På bebben, mig och Andreas! Vet inte om jag sagt detta heller men nu har vi iallafall kommit på namn till en kille och en tjej men igår fick vi ett annat namnförslag till en tjej, så vi får se ;) Haha. Detta är så fantastiskt roligt så det finns inte :)

Skriver väl om en stund, eller senare då jag lägger upp bilden/erna jag gjorde i scrapblog :) Ha det brao till vidare alla nördar! ;)

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0