Another version of the truth

Nu är det bara 3 timmar drygt tills älskling anländer hos mig! Åh vad jag längtar! :D Haha.
Jag har duschat, rakat mina mans ben jag hade, tvättat håret och jössus vad jag har fixat mig, hehe.

På tal om annat.

Alldeless nyss så gick jag och vägde mig för att kolla om jag gått upp något sedan sist jag var hos min och Andreas BM och vägde mig. Och då stod vågen på; 59 kg ganska exakt. Och jag blev chockad att jag ens vägde så mycket :O Men iallafall. När jag vägde mig för kanske någon timme sedan så vägde jag 57.5 kg. Jag fattar inte? :P Ställde vågen på massa olika ställen och stod jättekonstigt på den men den visade ändå 57.5 kg.
Det är väl inte meningen att man skall gå ner under graviditeten? Mer upp isåfall? Har kollat upp lite om hur mycket man skall gå upp för varje månad och jag skall väga 61.8 kg såg jag, men hallå? :p Detta är ett mysterium !
Känns som att de enda jag gör är att äta kass mat och att jag går upp i vikt men inte det? Konstigt :p Haha.

Just det ja!!! Haha.
Igår när jag var inne på min bilddagbok, så helt plötsligt fick jag ett pm där. Från en kille... Blev lite fundersam först men läste det. Och detta stod det:
"Lycka till med Barnet!! hoppas han/hon blir lika söt som du! / Johannes"
Vadå att det är sådant som gör en superglad? :D Haha, jag var helt sprallig efter det, jag blev så glad :). Om ändå alla kunde säga sådant även om man inte är söt haha. :)

Nu har jag iallafall fått skrivat av mig en hel del till, haha :p
Kilar nu från bloggen oooch skall nörda msn/tvn :)

Elly abdikerar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är många som inte accepterar att man skaffat familj oså. Men tror det beror på avundsjuka bara.



vi ska vara glada över våra små familjer :)

2009-07-28 @ 23:52:36
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0