Ännu en onsdag här

Och snart är den avklarad^^ Dagarna går så sjukt fort fast ändå väldigt långsamt... Saknar Andreas gör jag också, dagligen! :( Buhu

På fredag skall jag äntligen träffa min efterlängtade Mella, får se vad vi hittar på :) Har absolut inte ett korv öre så vi får väl sitta och prata, alla pengarna gick åt i helgen på Liseberg. Hahaha (A).
Just nu sitter jag på msn bara och pratar med Sarakechi, haha. Inget annat kul som händer idag tro? Säg gärna till är så sjukt rastlös! -.-

Måste till arbetsförnedringen snart känner jag också, orkaaaaaaaaaaaaaa! (!!!)
Nu kilar jag.
Ring om det händer något skojsigt! Eller vad som helst.
Planer inför den kommande helgen, msn! Tack!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0