14 Juli

Då blir vårat första ultraljud av :) I torsdags förra veckan blev de bara inskrivning och snack i 1.5 timme och vi har en skitmysig barnmorska :) Allt känns så bra. Jag, Andreas och våran lill* skrutt i min mage som guppar omkring^^ :) Jag älskar er nåda så mycket så det inte är sant, även har jag inte ens träffat den lill* krabaten i min mage ännu, men du är så älskad av oss så det finns inte ! <3 Jag längtar så mycket tills du kommer! Våran barnmorska gjorde en preliminär förlossningsdatum, och de ligger på i slutet av Januari :) Så idag är jag 10veckor + 2dagar :)

I fredags åkte jag och A med pappa ner till Varberg för att hälsa på farfar som firade sin födelsedag där nere, han hade ju en dejt också^^ Vi hälsade på henne också :P Kusinerna var där nere också med sin moder :) Åt riktigt gott som farfar bjöd på och sedan bjöd pappa oss på den godaste glassen där nere på Tre toppar! :)

I lördags och söndags (igår) :P var jag och Andreas på Liseberg, heeela långa helgen, lite påfrestande men allt gick jättebra och vi hade skitskoj! :) Första gången vi var på Liseberg! :D Hihi.
I lördagskväll orkade vi inte åka ända vägen hem till mig så vi åkte till Vallda där mamma passar eller övervakar Annelies hus eftersom familjen där borta är i Spanien en eller två veckor på solsemester :P

Älskling åkte imorse till jobbet också, så de blev ett kort hejdå och jag vet inte när vi ses ännu, men på torsdag/fredag iallafall måste vi ju ses :) <3
Jag älskar dig Andreas Appelgren <3

Finns inte så mycket mer just nu att berätta, mer än att jag är så lycklig ! :) <3

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0