1 år & 1 månad

Idag är det 1 år & 1 månad för mig och Andreas :) Allt känns så bra så det inte är sant. Andreas föräldrar fick igår eftermiddag också reda på att dom skall bli farfar och farmor i början av nästa år och först var de väl en aningen chockade såklart men de la sig sedan till glädje vad jag hörde :) Positivt med andra ord!

Så grattis till mig och Andreas idag :D

Annars idag så har de inte alls hänt något nytt eller något alls direkt :P Har sovit fram till 11-12 tiden, sedan ätit frukost, väckt Baby och sedan myst pö om pö med varandra i sängen, kollade lite på tvn, frossat i glass av dess olika smak och kolasås! :D Haha. Sedan åkte pappa och jobbade så vi har legat och degat här i soffan tillsammans.. Älskling somnade och har sovit i någon timme ungefär, :) och jag har kollat lite på tvn och sedan satt mig här med datorn.
Känner mig så dum, jag som trodde det var torsdag idag men så såg jag på kalendern att de visst var onsdag :S Jössus vad tiden går segt, haha :P Iallafall! :)

Nu har jag lagt fram kycklingbröst som skall vara till min kycklingrisotto jag hade tänkt göra när kycklingen tinat lite mer och sedan blir det laga middag för min del i 30 minuter eller vad det nu kommer att ta :) Får se om Andreas stannar över en natt till och åker imorgon förmiddag eller om han åker hem lite senare ikväll (?)... Hoppas han stannar (A). Hihi

Så nu sitter jag här vid tvn i vardagsrummet i soffan, med datorn på bordet och kollar på "How to look good naked", rätt kul pogram faktiskt :P Men jajja, nog om det :P Nu skall jag ta mig lite pärondricka och kolla vart älskling håller hus, han fick ett telefon samtal för en stund sedan och försvann^^ Får kika vidare! Ha det brao då... :)

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0